Äta mat?

Jag tycker mat är ganska jobbigt. Men när man dansar så pass mycket som jag faktiskt gör måste man ju äta massor. Idag serverades det makrill på våran skola. det luktar såååååå vidrigt så kunde inte ens vistas i matsalen = inte äta nått alls. Sen hade jag tänkt prova att bara äta en swe bar - protein/energi bar innan mina två danslektioner på kvällen. Resultatet? ena lektionen funkade det bra jag var pigg o glad :) men sen då joo jag kan inte andas blir yr och mår jättedåligt. Så kan ju konstatera att en bar är för lite för en hel dag med gympa och två danslektioner (fast den som smakar mintchoklad är så jävla god så kommer inte överge dom helt). i övrigt har dagen varit oväntat bra och vår jazz-dans var jättekul dock oseriös.



Puss och kram
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0