Hoppet blir mindre och mindre...

...om att man någon gång i sitt liv ska få se en riktigt bra modern dansföreställning. Jag menar alltså att den föreställningen vi såg igår va, inte helt överraskande, dålig. Den hade dock sina ljusa stunder faktiskt (till skillnad från den förra vi va på) ,men bättre än så blev det inte. Och jag har nog aldrig i hela mitt liv sett en så läskig dansare:s Asså det va hemskt! Jag kommer typ drömma mardrömar om henne ett år framöver nu...
Nej, modern dans är nog ganska överskattat, iaf när det gäller föreställningssyfte. Visst att man vill förmedla en känsla och berätta nåt med modern dans, och det är ju bra, men det är mindre bra när man inte fattar va dom vill ha sagt. Hmmf.

Jaja, nu måste jag kila:)


Puss och kram
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0