Kultur dag & natt!

Tjoho!
Jättedålig uppdatering på sista tiden, men det är väl typ ingen som läser denna bloggen ändå så det spelar ju inte så stor roll. Igår va det iaf Kultur dag & natt, och vi va självklart med och dansade:) Först med ena jazzgruppen från Medborgarskolan, och sen med Anonym. Det va sviiiiinkul och himla skön stämning på teatern:D
Med Anonym körde vi en 80-tals/aerobicsdans typ, och såhär snygga va jag och Elin:

Om jag hade levt på 80-talet så hade jag nog gått runt i såna kläder jämt:)

Idag regnar det som satan, och det verkar typ aldrig vilja sluta. Blääää! Anna och Andreas kommer iaf hit om typ en timme, då ska vi fika. Imorgon är det förresten tema-dag i skolan. Tema Afrika, haha. Vi ska då först ha dansuppvisning för ettorna och tvåorna, sen ska vi hålla i afrodans-workshops för musikettorna. Det blir kul:D
Nä, nu har jag faktiskt inte mer att skriva om, jag får helt enkelt återkomma.

Puss och kram
/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0