Bilder

Idag har vi tagit kort med våran dansgrupp Anonym. Än vet man ju inte om det blev nått bra men vi får ju hoppas :D Lägger såklart ut bilder när jag har fått dom :) Vi hade inget direkt tema på bilderna utan bara oss själva i allmänhet men de kan nog bli ganska fint iaf. Jag va ganska otaggad på att ta bilder idag först för efter tre danspass är man inte sitt snyggaste jag men lyckades nog dölja det mesta med maaassa smink haha. Påtal om dansen då så har vi dansat sjukt mycket olika stilar för en enda dag, orientalisk, afrikansk *2, street och sen vår jazz/aerobic inspererade dans :P (som vi ska visa upp på lördag på kultur dag/natt). Men de är ju alltid trevligt med variation.
Men som sagt så lägger jag (eller sofia) upp bilder så fort vi får dom :D
Puss och kram
/Elin


Lägger nu upp en gammal bild  sålänge från när jag och sofia hade tråkigt och tog lite bilder när vi dansade nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0