Hej blogg!

Jahopp, så va det dags för mej och Elin att skaffa blogg!
Det här kommer bli en det-här-har-jag-gjort-idag-blogg, eller en jag-måste-dela-med-mej-av-djupa-tankar-blogg, eller en jag-har-hittat-ett-asbra-youtubeklipp-som-jag-vill-dela-med-mej-av-blogg. Ja, ni fattar. Den kommer helt enkelt handla om det mesta!
Mhm, så kanske man ska ta och presentera sej lite också?
Jag har alltid tyckt det är så svårt att presentera sej, vad ska man säga liksom, vad vill folk veta? Men ja jag heter i alla fall Sofia, men kallas logiskt nog för Fia av dom flesta. Jag älskar dans. Jag älskar dans. Jag älskar dans. Jag skulle kunna dansa typ jämt! Men riktigt sååå mycket dans blir det inte, men 7-8 danspass i veckan blir det allt.Mest dansas det jazz , balett och modernt, men även lite afro, orientaliskt och street i skolan. Andra saker som mitt liv går ut på är såklart att umgås med mina små kamrater, pussa på mina systersöner och lyssna på bra musik. Och bra musik enligt mej är sånt som Muse, Snook, N.E.R.D, Brick and lace, Coldplay och all bra dansvänlig musik som man blir glad av. Jag har tänkt på det, va  mycket musiken gör egentligen. Jag menar tänk en hel dag utan musik, det vore så...tyst!
Såå, det där va en snabb presentation av lilla mej, finns ju en hel del mer att skriva, men det tar vi sen. Så ni måste ju fortsätta läsa!;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0