Höstmarknad

Uppträdde idag på jönköpings höstmarknad, det va kuul :D första gången va de mycket rolig publik och andra gången hade vi mycket plats att dansa på :P Jag tänkte mest  bara slänga upp några bilder från dagen.


Först jag och maria, sen viktoria och sofia, sen jag ego :P och sist jag och viktoria i en läskig gång i en läskig hydda ^^


Så dansade vi ju också såklart :P jag gillar våran nya höstoutfit :D


Det blir alltid så konstiga kort när man tar på dans eller hur? aja här är ju ett ganska normalt kort på oss alla tre :P
Jag, Jonathan och Maria


Jag gillar det här kortet :D

Nu ska jag snart äta mat är svinhungrig! Sen ikväll ska jag hem till catte på tjejkväll, mys :D
Puss och kram
/Elin

Kommentarer
Postat av: Vikki

JAG MÅSTE VERKLIGEN SLUTA VARA SÅ JÄVLA FUL - ibland!

2008-09-27 @ 15:57:52
Postat av: Jessica

så grymt snygga ;)

2008-09-28 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0