Modern dans? Nej tack.

Godkväller :)
Har precis duschat, det va himla skönt. Va ju såklart och dansade innan, och sen efter dansen va vi på Jkpg's tetater med klassen för att kolla på en modern föreställning. Alltså, vad är grejen med moderna föreställningar?:s Jag fattar inte! Dom dansar knappt, dom har äckliga tinitusliknande ljud istället för musik och dom har galet fula "kläder" på sej. Visst dom va jätteduktiga så, och det måste vara grymt svårt att koreografera en sån föreställning, men ändå. Jag tycker inte modern dans är till för att visas upp, om det inte är modern dans á la So you think you can dance såklart. Där snackar vi bra modern dans!
Nej det va ingen inspirerande dansföreställning. Blev mest arg av dom jävla ljuden, som förövrigt typ fortfarande ringer i öronen.

Det här fick bli ett kort inlägg kände jag, för nu tänker jag sova:) Godnatt!

Puss och kram
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0