Rise and shine!

Godmorgon!

Alltså, det är faktiskt roligt det här med att blogga! Så roligt så det är det första jag gör (eller aa efter att ha ätit frukost såklart) såhär på lördagsmorgonen;) Råkade vakna halv sju, jag som hade tänkt att sova länge idag. Sova länge för mej innebär dock att sova till typ nio, men i alla fall.
Idag ska jag ner till stan en sväng. Tänke kolla på när Elin och Maria uppträder med Jonathan, sen ska jag och Elin kolla in höstmarknanden som är på stan idag. Det är alltid mys med höstmarknad!
Sen ikväller åker jag ut till min kära syster, och stannar där över natten. Det va längesen jag sov över hos henne nu, saknar det faktiskt:)

Egentligen hade jag inget viktigt att skriva, hade mest bara lust att skriva lite. Så det här blev ett ganska meningslöst inlägg, men sånna kan ju behövas ibland dom också!


Puss och kram
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0