Söndagkväll

Tjoho!
Mhm, så va det söndag igen. Det är helt galet va snabbt veckorna går nu för tiden. Det är ju faktiskt bara tre månader kvar av hela detta året. Var tog 2008 vägen? :O Alltså det känns ju verkligen som att tiden faktiskt går snabbare nu än va den gjorde förr. Jag minns att jag typ på mellanstadiet tyckte att en skolvecka var huuuur lååååång som helst. Men nu så hinner det ju knappt bli måndag innan veckan redan är slut. Märkligt det där.
Men men! Nästa vecka händer i alla fall händer detta:

  • Måndag: Dans och fotografering med Anonym (vår egna dansgrupp) efter skolan.
  • Tisdag: Kolla på dansföreställning med klassen och treorna på Jönköpings teater, denna gången någon modern föreställning. Får väl se om den är bra, moderna föreställningar kan ju va lite svåra att förstå sej på ibland. Och så fyller ju Martina år!
  • Onsdag: Inget speciellt händer? Balett på kvällen som vanligt bara.
  • Torsdag: Tänkte se om Martina har tid att träffas, så att jag kan fira henne eftersom hon då har fyllt år:)
  • Fredag: Studiedag! Ska göra synundersökning och sen åka till Hugo som fyller hela 1 år och säga grattis.
  • Lördag: Då är det Kultur dag & natt, vilket innebär att vi ska uppträda på Jönköpings teater på kvällen. Dels med Anonym, och dels med en av våra jazzgrupper från Medborgarskolan. Kul jul!
  • Söndag: Mja, va brukar dom flesta söndagar gå ut på? Precis, ingenting.

Nehej, nu ska jag gå och äta nåt, och sen se om det är något bra på tv. Är på tv-humör idag, det brukar jag typ aldrig vara!

Puss och kram
/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0