Tjejkväll

Ja igårkväll då så var det tjejkväll hos catte. Det var trevligt, vi lagade tacos och satt o tjötade (jag kände typ ingen men de gick väl ganska bra iaf). Sen efter ett tag så antar jag att alla tröttnar på att bara va tjejer så då kommer några bilar som vi hänger med i resten av kvällen. Helt okej kväll :)

Hos catte, på andra bilden är det jag och conne, min fjolla :)


Haha sen bil ja :P

Påtal om bil så va jag just ute och körde själv. det är så jävla läskigt. Haha pinsamt men de tycker jag faktiskt. Men jag åkte på en riktig gata idag, 50km/h. hmm. Ja som sagt mycket otäckt xD
Nu ska jag väl försöka orka göra min svenskaläxa och sen ska jag o fia träna var det tänkt. kanske också hinner me att kolla på en innebandymatch med viktoria. aja
Puss och Kram
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0